Szanowni Klienci, z dniem 01.06.2022 r. Skyhelp.pl zakończył obsługę nowych spraw. Obecnie procesowane są wyłącznie sprawy Klientów zgłoszone do 31.05.2022 r.
Jeśli chcesz złożyć wniosek o odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, zapraszamy do skorzystania z usług AirCashBack.com.
placeholder-image

Opóźniony lub odwołany lot?

Odszkodowania za odwołany i opóźniony lot

Odszkodowanie od linii lotniczych

Odszkodowanie za opóźniony lot Air France

Nawet renomowane linie lotnicze często są zmuszone odwołać lub opóźnić lot. Pasażerowie podróżujący Air France nierzadko muszą stawić czoła znamiennym niedogodnościom. Niestety, wielu z nich wciąż nie wie, że w takich sytuacjach mogą liczyć na niemałą rekompensatę.

Złóż wniosek teraz

Air France

Linie ponoszą odpowiedzialność za los swoich klientów, dlatego w przypadku nieprzewidzianych okoliczności muszą im wypłacić zadośćuczynienie. Wbrew pozorom, uzyskanie satysfakcjonującego odszkodowania nie musi wiązać się z czasochłonnym wypełnianiem kolejnych dokumentów. Wystarczy powierzyć to zadanie specjalistom, którzy szybko na podstawie złożonego wniosku rozpoczną konkretne działania, aby uzyskać w imieniu klienta odpowiednią rekompensatę.

Nasza firma od dłuższego czasu zajmuje się kompleksowymi usługami z tego zakresu. Zaufało nam wielu poszkodowanych pasażerów, którzy zdecydowali się na złożenie reklamacji za opóźniony czy odwołany lub opóźniony rejs. Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dlatego zapewniamy im maksimum wygody, udostępniając usługę drogą internetową.

Wystarczy za pośrednictwem naszej strony wypełnić wniosek, który będzie dla nas podstawą do podjęcia dalszych kroków. Nie musisz martwić się czasochłonnymi formalnościami – skorzystaj z usług naszego zespołu i przekonaj się, jak wysoka rekompensata należy Ci się za podróż z przeszkodami.

Jak otrzymać odszkodowanie od Air France?

Coraz więcej Polaków wybiera linie Air France. Odszkodowania w przypadku tego przewoźnika w wielu sytuacjach mogą znacznie przekroczyć cenę samego biletu. Chociażby z tego powodu warto podjąć odpowiednie kroki, aby je uzyskać. Nasza firma wychodzi naprzeciw potrzebom współczesnego klienta linii lotniczych, który poszukuje profesjonalnej pomocy umożliwiającej uzyskanie zadowalającej rekompensaty.

Działamy w oparciu o najnowsze przepisy prawne, a podstawą w prowadzeniu konkretnych czynności jest Rozporządzenie (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 roku. W ramach obowiązującego prawa każdy linii lotniczej może otrzymać zadośćuczynienie w przypadku opóźnienia samolotu, co dotyczy również lotów czarterowych.

Przepisy normują także możliwość uzyskania odszkodowania w przypadku odwołania rejsu lub braku odpowiedniej opieki, którą przewoźnik powinien zapewnić pasażerom znajdującym się na terenie lotniska. Wielu poszkodowanych niesłusznie obawia się konieczności wszczęcia czasochłonnego postępowania sądowego.

Oczywiście efektywne dążenie do otrzymania finansowego zadośćuczynienia nie jest możliwe bez posiadania specjalistycznej wiedzy. Na szczęście z naszą pomocą każdy pasażer ma szansę szybko otrzymać satysfakcjonującą rekompensatę. Udowadniamy, że wystarczy dosłownie parę minut, aby zapomnieć o czasochłonnych formalnościach.

Nasi klienci mogą wypełnić formularz całkowicie online i tą drogą wysłać także niezbędne dokumenty. Na podstawie podanych szczegółów będziemy mogli rozpocząć starania o uzyskanie w imieniu klienta odpowiedniej rekompensaty finansowej.

Dokładnie informujemy o kolejnych etapach postępowania i przebiegu sprawy. Gwarantujemy profesjonalne doradztwo i wsparcie nawet w przypadku otrzymania odmowy. Dołącz do grona naszych usatysfakcjonowanych klientów i przekonaj się, jak wysokie może być odszkodowanie.

Złóż wniosek teraz

Odwołanie lotu – kiedy należy się odszkodowanie

Dla każdego klienta linii wyjątkowo kłopotliwą sytuacją jest całkowite odwołanie lotu. W takiej sytuacji można liczyć na wysokie odszkodowania, upewniając się, że rekompensata rzeczywiście nam przysługuje. W świetle obowiązujących przepisów pasażer może jej nie otrzymać wyłącznie w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności. Przykładowo, nie uzyskamy zadośćuczynienia, jeśli przyczyną odwołanego lotu były złe warunki pogodowe.

Nadzwyczajne okoliczności obejmują również sytuację związaną z niebezpieczeństwem w danym kraju, które uniemożliwia wylądowanie na jego terenie. Inną nieprzewidzianą okolicznością może być strajk pracowników lotniska. Nie oznacza to jednak, że pasażer może być pozostawiony bez właściwej opieki. Obowiązkiem przewoźnika jest bowiem zapewnienie mu odpowiedniego wsparcia, aby zadbać o jego poczucie bezpieczeństwa.

Reklamacja może zatem skutkować otrzymaniem finansowego zadośćuczynienia za wydane przez pasażera pieniądze, które musiał przeznaczyć na zakup jedzenia, transport do hotelu lub wykupienie miejsca noclegowego. Każdy klient może liczyć na nasze wsparcie, nawet w przypadku wystąpienia nadzwyczajnych okoliczności.

Gwarantujemy całkowicie bezpłatną weryfikację wniosku. W przypadku, gdy lot został odwołany wystarczy wypełnić formularz na naszej stronie internetowej, który stanie się dla nas podstawą do podejmowania dalszych kroków. Możemy poprosić klienta o wysłanie online dodatkowych dokumentów.

Zawsze staramy się jak najszybciej uzyskać odpowiednią rekompensatę finansową, maksymalnie zmniejszając czas oczekiwania. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, jakie dokumenty są niezbędne, aby natychmiast rozpocząć procedurę uzyskiwania zadośćuczynienia. Jeśli klient spotka się z odmową, nie pobieramy od niego żadnych opłat. Zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy doskonale orientują się w aktualnych przepisach i wiedzą, jak w efektywny sposób zadbać o dobro reprezentowanego klienta.

Pomoc w uzyskaniu rekompensaty od Air France

Podróżowałeś Air France i chcesz szybko otrzymać odszkodowanie? Postaw na wsparcie naszej firmy, która specjalizuje się w kompleksowej pomocy z zakresu uzyskiwania rekompensaty od przewoźnika. Wystarczy wejść na naszą stronę i wypełnić wniosek dostępny online. Zaledwie trzy kroki dzielą od otrzymania wysokiej rekompensaty.

Reprezentujemy naszych klientów na każdym etapie postępowania, na bieżąco informując ich o dalszym przebiegu. Podstawą jest dla nas przesłany formularz, który dokładnie analizujemy, aby zaproponować najkorzystniejsze rozwiązanie. Zajmujemy się weryfikacją konkretnego lotu będącego przedmiotem sporu. Następnie zgłaszamy stosowny wniosek do linii, dbając o dopełnienie wszystkich niezbędnych formalności. Ostatnim etapem jest otrzymanie przez klienta satysfakcjonującego odszkodowania.

Dobro poszkodowanego pasażera to dla nas priorytet – nie pobieramy prowizji, jeśli wniosek zostanie negatywnie zweryfikowany. Nasi klienci nie ponoszą żadnych dodatkowych kosztów. Pomagamy również w przypadku odmowy wejścia na pokład lub spóźnienia na przesiadkę.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub online – chętnie podpowiemy, co należy zrobić w danej sytuacji i na jak wysoką rekompensatę można liczyć w przypadku konkretnych okoliczności. Udowadniamy, że odszkodowanie lotnicze jest możliwe do uzyskania bez podejmowania czasochłonnych czynności i żmudnego wypełniania dokumentacji.

Nie czekaj

Z nami czekają Cię 3 kroki aby uzyskać odszkodowanie – kilka minut na wypełnienie wniosku

kroki ikona

Wypełniasz wniosek na naszej stronie

Zajmie Ci to jedynie kilka minut.

kroki ikona

My indywidualnie weryfikujemy Twój lot

Zgłaszamy wniosek o odszkodowanie do linii lotniczych w Twojej sprawie. Informujemy Cię na bieżąco o postępach.

kroki ikona

Wypłacamy Ci uzyskane odszkodowanie

Pobieramy prowizję jedynie w przypadku pozytywnej weryfikacji wniosku. Nie ponosisz innych kosztów.