Szanowni Klienci, z dniem 01.06.2022 r. Skyhelp.pl zakończył obsługę nowych spraw. Obecnie procesowane są wyłącznie sprawy Klientów zgłoszone do 31.05.2022 r.
Jeśli chcesz złożyć wniosek o odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, zapraszamy do skorzystania z usług AirCashBack.com.
placeholder-image

Opóźniony lub odwołany lot?

Odszkodowania za odwołany i opóźniony lot

Odszkodowanie od linii lotniczych

Opóźniony lot British Airways – odszkodowanie

My Polacy coraz częściej korzystamy z oferty linii lotniczych, kiedy chcemy wybrać się w podróż do innego kraju. Bardzo często zdarzają się niestety nieprzewidziane utrudnienia w czasie lotu, powodujące jego opóźnienie lub całkowite odwołanie. Taka sytuacja jest szalenie uciążliwa, w końcu każdy z nas chce dotrzeć na miejsce jak najszybciej.

Złóż wniosek teraz

British Airways

Firma ta stała się popularna wśród polskich podróżnych, odkąd ponad milion naszych rodaków przeprowadziło się do Wielkiej Brytanii. Chociaż marka cieszy się większą renomą niż tani przewoźnicy, to i tak mogłeś się spotkać z odwołaniem lub opóźnieniem lotu tej linii lotniczej.

Wówczas masz prawo ubiegać się o rekompensatę finansową, zgłaszając się do SkyHelp. Nasza firma specjalizuje się w odzyskiwaniu odszkodowań od przewoźników działających na terenie UE. Zapewniamy minimum formalności i wysoką skuteczność reklamacji, dlatego warto nam zaufać!

Jak otrzymać odszkodowanie od British Airways?

Uciążliwe opóźnienia lotów to codzienność większości lotnisk europejskich, każdego dnia zdarzają się zmiany w harmonogramie. Jest to spowodowane różnymi czynnikami, które niekiedy wniknęły z winy przewoźnika, innym razem obsługi lotniska czy niesprzyjających warunków atmosferycznych.

W przypadku opóźnienia wynoszącego kilka kwadransów większość pasażerów zachowuje spokój. Jednak kiedy Twoja podróż z British Airways przeciąga się o co najmniej 3 godziny, masz prawo nie tylko do zdenerwowania, ale też odszkodowania.

Wbrew pozorom nadal wielu podróżników nie ma pojęcia, że prawo stoi po ich stronie i że przewoźnik musi wywiązywać się ze swoich zobowiązań. Do złożenia reklamacji zniechęca skomplikowana procedura, którą linie lotnicze często narzucają w przypadku opóźnionych lotów.

Podobnie jest w przypadku British Airways, firma ma za sobą sztab doświadczonych prawników, którzy onieśmielają zwykłych pasażerów. Poza tym na samodzielne starania o odszkodowanie trzeba poświęcić nieco czasu, a i tak nie wiadomo, czy zostanie ono przyznane.

W SkyHelp działamy w imieniu wszystkich pasażerów, którzy chcą walczyć o uzyskanie rekompensaty z powodu zakłóceń w czasie lotu. Skontaktuj się z nami w celu złożenia reklamacji za opóźnienie lub odwołanie podróży, a znacznie uprościmy całą procedurę. Nasza firma pracuje zdalnie, dlatego jesteśmy dostępni dla klientów z całego kraju. Wszystkie procedury związane z wnioskiem o odszkodowanie zrealizujesz za pośrednictwem naszej strony, zajmie Ci to zaledwie kilka minut!

Zgodnie z prawem europejskim linie mają obowiązek wypłacić rekompensatę jedynie w momencie, gdy do opóźnienia lotu doszło z ich winy. Może to być spowodowane np. problemami technicznymi na pokładzie samolotu lub brakami kadrowymi/strajkiem wśród ich personelu.

Większość linii próbuje łagodzić sytuację i oferuje poszkodowanym pasażerom zadośćuczynienie np. w postaci bezpłatnego biletu. Jednak w wielu przypadkach przyjęcie takiego bonusu nie jest dobrym pomysłem, może bowiem zaprzepaścić Twoje szanse na skuteczną reklamację.

Złóż wniosek teraz

Odwołanie lotu – kiedy należy się odszkodowanie

Nieco rzadziej spotykanym, ale nadal popularnym utrudnieniem w czasie podróży jest odwołany lot. Takie przypadki mogą się zdarzyć z różnych przyczyn, często spowodowanych postępowaniem przewoźnika. Niestety, anulowanie połączenia to bardzo duże utrudnienie, często przekreśla nasze dalsze plany, przynajmniej tego dnia.

Niekiedy sytuacja, w której lot został odwołany, uniemożliwia nam kontynuowanie podróży, spóźniamy się bowiem na pociąg czy kolejny samolot. Takie utrudnienia są dość powszechne, jednak korzystając z usług przewoźnika, zależy nam przecież na jak najszybszym dotarciu do miejsca przeznaczenia.

Duże linie lotnicze codziennie obsługują tysiące połączeń na całym świecie, dlatego regularnie spotykają się z koniecznością odwołania konkretnego lotu. Przeważnie dochodzi do tego z przyczyn niezależnych od przewoźnika, w przypadku których nie uwzględnia się reklamacji. Do najpopularniejszych z nich należą niesprzyjające warunki atmosferyczne, które uniemożliwiają bezpieczną podróż samolotem. Niekiedy winne jest samo lotnisko, na którym odbywa się strajk pracowników obsługi.

Linie dokładają przeważnie wszelkich starań, aby wszyscy pasażerowie odwołanego połączenia uzyskali odpowiednią pomoc. Bardzo częstym rozwiązaniem sytuacji jest automatyczna rezerwacja kolejnego lotu na tej samej trasie, niekiedy za pośrednictwem konkurencyjnego przewoźnika. Oczywiście w takiej sytuacji nie ponosisz dodatkowych kosztów, nawet kiedy cena biletu jest wyższa.

Niestety niekiedy nowe połączenie może Cię nie zadowalać i będziesz chciał np. odbyć podróż w innym terminie. Wówczas musisz samodzielnie zmienić rezerwację, korzystając ze strony przewoźnika, jednak wtedy to Ty ponosisz koszty manipulacyjne.

Jeśli sposób rozwiązania sytuacji, jaki wybrały linie British Airways, Cię nie zadowolił, powinieneś także zgłosić się do SkyHelp. Reklamacja jest polecana, kiedy doszło do jednej z poniższych sytuacji. Gdy przewoźnik nie zaproponował Ci alternatywy dla odwołanego połączenia lub też o zmianach w podróży poinformował niedostatecznie szybko (ma na to 14 dni przed lotem). Wówczas zgodnie z prawem możesz otrzymać odszkodowanie, którego kwota ustalana jest indywidualnie.

Poza tym można się ubiegać o odszkodowanie za odmowę wejścia na pokład samolotu z uwagi na nad sprzedaż biletów.

Złóż wniosek teraz

Pomoc w uzyskaniu rekompensaty

Często zdarza się, że w momencie opóźnienia lub odwołania lotu przewoźnicy nie informują podróżnych o przyczynie tych utrudnień. Niekiedy podają bardzo ogólnikowe informacje, tłumacząc się kłopotami technicznymi lub organizacyjnymi, które ponoć nie były spowodowane ich zaniedbaniem.

Podobnie sytuacja wygląda w przypadku brytyjskich linii. Firma chce w ten sposób uśpić czujność pasażerów i zniechęcić ich do składania reklamacji. Z tego powodu SkyHelp powinno być pierwszym miejscem, do którego zgłosisz się o odszkodowanie. Możesz całkowicie pominąć kontakt z przewoźnikiem.

W przypadku wniosków o rekompensatę za utrudnienia w trakcie lotów powołujemy się na ustawę Parlamentu Europejskiego z dnia 12.02.2004 r., a dokładnie rozporządzenie nr WE261/2004. Ustalono w nim, że kwota odszkodowania z tytułu opóźnienia lub odwołania połączenia może wynosić do 2581 złotych. Dyrektywa dotyczy wszystkich podróży samolotem z lotniskiem początkowym lub końcowym na obszarze Unii Europejskiej.

Interesuje Cię reklamacja połączenia linii za pośrednictwem SkyHelp? Musisz nam poświęcić tylko kilka minut! Przygotuj swoje dane kontaktowe, numer lotu oraz informacje dotyczące długości opóźnienia. Jeśli z własnej kieszeni musiałeś opłacić nocleg lub transport z powodu utrudnień, przydatne będą paragony. Zajmiemy się także uzyskaniem odszkodowania za odmowę przyjęcia na pokład.

Skorzystaj z formularza kontaktowego na naszej stronie, a my zajmiemy się resztą! W możliwie krótkim terminie otrzymasz od nas informację, czy przysługuje Ci odszkodowanie. Nasza pomoc nic nie kosztuje, płacisz nam tylko niewielką prowizję od wygranej sprawy.

Nie czekaj

Z nami czekają Cię 3 kroki aby uzyskać odszkodowanie – kilka minut na wypełnienie wniosku

kroki ikona

Wypełniasz wniosek na naszej stronie

Zajmie Ci to jedynie kilka minut.

kroki ikona

My indywidualnie weryfikujemy Twój lot

Zgłaszamy wniosek o odszkodowanie do linii lotniczych w Twojej sprawie. Informujemy Cię na bieżąco o postępach.

kroki ikona

Wypłacamy Ci uzyskane odszkodowanie

Pobieramy prowizję jedynie w przypadku pozytywnej weryfikacji wniosku. Nie ponosisz innych kosztów.