Szanowni Klienci, z dniem 01.06.2022 r. Skyhelp.pl zakończył obsługę nowych spraw. Obecnie procesowane są wyłącznie sprawy Klientów zgłoszone do 31.05.2022 r.
Jeśli chcesz złożyć wniosek o odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot, zapraszamy do skorzystania z usług AirCashBack.com.

Opóźniony lub odwołany lot?

Odszkodowania za odwołany i opóźniony lot

Odszkodowanie od linii lotniczych

Opóźniony samolot Eurowings – odszkodowanie

Przy podróżowaniu różnymi liniami lotniczymi, istnieje prawdopodobieństwo opóźnienia lub odwołania lotu. Czasami wynika to z problemów danej firmy, a niekiedy jest całkowicie od niej niezależne. Jeżeli w ostatnim czasie Twój lot z Eurowings odbył się ze zwłoką lub w ogóle do niego nie doszło – masz prawo do odszkodowania od linii lotniczych.

Złóż wniosek teraz

Na mocy obowiązującego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady WE261 z 11 lutego 2004 roku, przysługuje Ci rekompensata nawet do 600 €! Nie czekaj zatem i przeczytaj, jak wygląda cała procedura ubiegania się o odszkodowania w naszej firmie i jak najszybciej wypełnij wniosek.

Jak uzyskać odszkodowanie za lot Eurowings?

Mimo wielu starań dokładanych przez przewoźników, opóźnienia wylotów nadal zdarzają się dosyć często. Niekiedy bywają sytuacje nie do przewidzenia, które uniemożliwiają planowany start samolotu. Wówczas – jeżeli opóźnienie trwa powyżej trzech godzin – masz prawo ubiegać się o odszkodowanie za stracony czas i pieniądze.

Eurowings to niemiecka firma, będąca częścią największej linii lotniczej w Niemczech. Obsługują nie tylko połączenia krajowe, ale i wiele państw europejskich. To solidna firma, ale nawet w przypadku takich – opóźnienia są nieuniknione. Skyhelp pomaga w uzyskaniu odszkodowania od Eurowings za opóźniony bądź odwołany lot. Na początku musisz dowiedzieć się, czy w konkretnej sytuacji należy Ci się rekompensata. Na szczęście nie wymagamy wypełniania skomplikowanych i czasochłonnych formularzy.

W opracowanej przez naszą firmę ankiecie znajduje się kilka bardzo prostych podpunktów – dane Twojego lotu i kontaktowe. Po uzyskaniu niezbędnych informacji, nasz zespół wykwalifikowanych pracowników, którzy mają wiedzę z zakresu prawa – przekaże Ci wiadomość, czy kwalifikujesz się do ubiegania się o rekompensatę. Jeżeli tak – chętnie zajmiemy się Twoją sprawą i wspólnie przejdziemy przez kolejne etapy postępowania.

Jak wygląda proces ubiegania się o odszkodowanie?

Procedura uzyskania rekompensaty ma swój początek w momencie wszczęcia postępowania sądowego lub administracyjnego. Składając wniosek, należy mieć przy sobie odpowiednie dokumenty, bez których nie ma możliwości rozpoczęcia sprawy. Nasi pracownicy wiedzą, jakie materiały są potrzebne do reklamacji i jak dobrze je przygotować. Pomogą Ci w ich skompletowaniu. W ramach naszych usług oferujemy:

  • bezpłatne rozpatrzenie wniosku,
  • pomoc i doradztwo w zebraniu potrzebnych informacji,
  • złożenie reklamacji,
  • wsparcie podczas całego okresu trwania postępowania.

O postępach będziemy informować Cię na bieżąco. Wszelkie formalności bierzemy na siebie. Gwarantujemy, że nawet w przypadku nieuzyskania odszkodowania nie zostaniesz sam. Złożymy wnioski o ponowne rozpatrzenie sprawy.

Odwołanie lotu Eurowings – kiedy należy się odszkodowanie?

Uzyskanie rekompensaty zależy przede wszystkim od powodu, z jakiego lot został odwołany lub opóźniony. W przypadku przyczyn niezależnych od linii Eurowings np. złe warunki atmosferyczne, strajki, niebezpieczne sytuacje w kraju – rekompensata się nie należy.

Jednak kiedy powodem tej sytuacji są problemy danej linii lotniczej, możesz ubiegać się o zwrot kosztów. Częstą praktyką stosowaną przez Eurowings jest oferowanie voucherów, które mają zatrzeć złe wrażenie. Należy jednak pamiętać, że przyjęcie takiej formy rekompensaty, wiąże się z rezygnacją z prawa do odszkodowania.

Pamiętaj, że Ciebie, jako pasażera, chronią przepisy Prawa Europejskiego. Jeżeli opóźnienie nastąpiło z winy linii lotniczych Eurowings – należy Ci się rekompensata. Czynnikiem wpływającym na uznanie reklamacji jest to, czy firma informowała o odwołaniu lotu co najmniej 14 dni przed planowanym wylotem.

Co ważne – masz prawo do wszczęcia procedury o odszkodowanie dla wszystkich lotów z ostatnich trzech lat. Jeżeli nie masz pewności, czy składać reklamację, czy nie – skontaktuj się z naszą firmą. Złożenie kwestionariusza nic nie kosztuje, a możesz zyskać naprawdę wiele! Dodatkowo – nie pobieramy opłat za wnioski rozpatrzone negatywnie, które nie uzyskały odszkodowania za odwołany lot. Dzięki temu masz pewność, że nic na tej decyzji nie stracisz.

Złóż wniosek teraz

Pomoc w uzyskaniu rekompensaty od Eurowings

Odwołując loty, linia lotnicza stara się zapewnić swoim pasażerom opcję alternatywną, przy której wyborze nie muszą oni ponosić dodatkowych opłat. Jeśli przedstawiona propozycja nie spełnia oczekiwań, można poprosić o dalsze rozpatrzenie sprawy.

Zmian w rezerwacji dokonuje się poprzez stronę internetową Eurowings. W tym miejscu należy zapłacić opłaty manipulacyjne oraz dodatkowe koszty związane ze zmianą rezerwacji – np. dopłata do droższego biletu.

Na mocy rozporządzenia WE 261 obecnie obowiązują odszkodowania w następujących wysokościach:

  • 250 € w przypadku opóźnień ponad trzygodzinnych na trasie nieprzekraczającej łącznie 1500 km,
  • 400 € w przypadku opóźnień ponad trzygodzinnych na trasie łącznie przekraczającej 1500 km, ale nie większej niż 3000 km, dotyczy to także opóźnień na trasie liczącej więcej niż 1500 km w obrębie Unii Europejskiej,
  • 300 € w przypadku opóźnień trwających od trzech do pięciu godzin,
  • 600 € w przypadku opóźnień ponad czterogodzinnych na trasie łącznie przekraczającej 3500 km.

Ponadto, jeżeli zwłoka w starcie lotu trwa dłużej niż pięć godzin, linia Eurowings musi Ci zapewnić:

  • zwrot kosztów za dany lot,
  • zwrot kosztów za każdy inny lot, na który się spóźnisz,
  • powrót na lotnisko, z którego zaczynała się podróż,
  • pełne wyżywienie,
  • dostęp do telefonu,
  • pobyt w hotelu oraz transport – jeśli opóźnienie jest całonocne.

Pamiętaj o swoich prawach! Wielu podróżujących samolotami często o nich zapomina i tym samym nie ubiega się o odszkodowanie, które im się należy. Trzeba korzystać ze swoich praw i reklamować niewykonane usługi.

Samodzielne szukanie sprawiedliwości, niestety bardzo często nie przynosi żadnych efektów. Chcąc efektywnego działania w tej sprawie, najlepszą opcją jest skorzystanie z usług profesjonalistów. My wiemy, w jaki sposób uzyskać rekompensatę od linii lotniczych Eurowings za zakłócony lot. Znamy wszystkie prawa przysługujące pasażerom samolotów i wiemy, jak je odpowiednio egzekwować. Nie ma dla nas rzeczy niemożliwych!

Procedura związana ze składaniem wszelkich formalności jest bardzo nużąca i czasochłonna. Nie każdy może poświęcić na to dużo czasu oraz energii. Dlatego warto zostawić to nam. Nasza firma Skyhelp to działalność stworzona na potrzeby rozwijającego się rynku. W ostatnim czasie podróże samolotem stały się popularne. Dla wielu ludzi to szybki i prosty środek transportu.

W związku z zaistniałą sytuacją, problemy z opóźnieniami również zdarzają się coraz częściej. Ma to miejsce przede wszystkim w przypadku lotów czarterowych, w których wykorzystuje się niewiele samolotów. Ich niedobór doprowadza linie lotnicze do konieczności odwołania lotów.

My jesteśmy po to, aby w Waszym imieniu ubiegać się o należyty szacunek i rekompensatę za czas i pieniądze, które straciliście z winy Eurowings! Zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością udzielimy odpowiedzi na zadane nam pytania.

Nie czekaj

Z nami czekają Cię 3 kroki aby uzyskać odszkodowanie – kilka minut na wypełnienie wniosku

kroki ikona

Wypełniasz wniosek na naszej stronie

Zajmie Ci to jedynie kilka minut.

kroki ikona

My indywidualnie weryfikujemy Twój lot

Zgłaszamy wniosek o odszkodowanie do linii lotniczych w Twojej sprawie. Informujemy Cię na bieżąco o postępach.

kroki ikona

Wypłacamy Ci uzyskane odszkodowanie

Pobieramy prowizję jedynie w przypadku pozytywnej weryfikacji wniosku. Nie ponosisz innych kosztów.